Helle

Vilken helg!

Kategori: Allmänt

Har varit världens mysigaste helg! Igår så mötte vi upp Helle och Judith på stan, blev tyvärr bara en liten shopping runda.... Ett par snygga vårskor fick iallafall följa med mig hem. Men jag känner att jag måste åka tillbaka snart och shoppa en massa :) Efter shoppingen satte vi oss på ett jättetrevligt fik och satt där i flera timmar. Det var så länge sedan vi sågs så vi hade massor att prata och skvallra om :) Efter det så åkte vi hem till Helle och Calle där vi blev bjudna på väldigt god mat och hade en mycket trevlig kväll. Har blivit bortskämda med god hemlagad mat denna helgen :)

Idag blev det brunch på Ritz då även Frida mötte upp oss andra. Sååå roligt att du kom Frida! Jag har haft väldigt trevligt med mina gamla vänner. Mycket minnen har det pratats :) Det ska inte gå så lång tid tills nästa gång vi ses allihopa!

Här kommer lite bilder


Judith


Min rumskompis i helgen, Elin


Fina Frida, Helle och Judith


Söta Judith

Har ni haft en bra helg? Ni glömmer vl inte Big Brother ikväll? :)

Kraam ♥

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Verkar som du haft en underbar helg. Judith är verkligen jätte söt.

    Själv har jag njutit av att vara ledig och den härliga solen =)

    2011-02-20 | 20:21:23
  • Jennie säger:

    Hej!



    Vad mysigt det ser ut på alla kort, hela gamla hylteligan =) Vad söt judith va =) Jag hänger gärna med på en shoppingtur =)

    Hörs i veckan ha det bäst så länge puss

    2011-02-20 | 20:53:35
  • Frida säger:

    Det va verkligen såå kul att ses igen måste göras om snart :) jag hör av mig när jag bestämt vilket datum jag kommer så vi kan ha buffe hemma hos dig ;) puss

    2011-02-21 | 01:48:57

Kommentera inlägget här: