Helle

23/2 2011

Kategori: Allmänt


så.himla.snygga.jag.vill.ha.


Hej!
Hur är det med er?
Hade en väldigt trevlig och mysig kväll igår. Var i Hylte och firade Danne. Han fyllde gammal :) Vi blev bjudna på riktigt god mat som han hade lagat själv.... Tror nog att vi alla blev lite imponerade över detta ;)
Fick även se hans nya inköp.... Den snygga motorcykeln nästan så att man blev lite sugen på att provköra :) Får väl se hur det blir med det....

Mina planer för kvällen blev inställda.... men det gör faktiskt inte så mycket. Är lite trött måste jag erkänna ,har även heeela munnen full med blåsor och ont i halsen. Inte bra.... Biverkningar eller förkylning? Jag antar att det bara är att vänta och se. Ska inte bli sjuk till helgen det lovar jag.... :)

Sköt om er!
Kraam ♥

Kommentarer

  • susann säger:

    Vilka snygga converse, köp ett par till mej oxå ;)



    Håller tummarna hårt för att det "bara" är förkylningsblåsor.

    2011-02-23 | 20:06:36
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Malin säger:

    Ghhaaaa!! Så snygga!



    Hoppas också det "bara" är förkyldningsblåsor!

    Iaf krya på dig!!

    2011-02-23 | 20:54:32
  • Hanna säger:

    Gööör snygga converse, hade till och med jag kunnat ta på mig=)

    Du får inte bli sjuk till helgen, krya på dig

    2011-02-24 | 10:53:50
  • Josefin säger:

    Väldigt snygga =)

    Hoppas det "bara" är en förkylning som går över snabbt!

    Kramis

    2011-02-24 | 17:11:36
    Bloggadress: http://josefinskriver.blogspot.com
  • Jennie säger:

    Fan va snygg gillar dom verkligen... =)

    Du får inte bli sjuk, vi får koka ihop nån dundermedicin på lödda =)krya på dej

    hoppas du orakar ta en walk imon =)

    puss kram

    2011-02-24 | 17:12:19
  • Jennie säger:

    Fan vad snygga, gillar dom verkligen =)

    Du får inte bli sjuk, vi får koka ihop nån dundermedicin på lödda =)

    Hoppas du orkar med en walk imon, krya på dej

    puss kram

    2011-02-24 | 17:13:51
  • Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

    Vilka snygga skor!

    2011-03-09 | 21:26:10
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: