Helle

17/9

Kategori: Allmänt

Hej vänner!
 
Allt bra? Här är det som vanligt helt okey liksom. Har inte så mycket att säga egentligen.... dagarna rullar på. Blir mycket sömn som jag skrev innan. Jag får liksom planera dagarna efter det.... typ om ja ska träffa någon/några på kvällen då måste jag hinna med att sova innan. Ändå är det 1.5 till 2 timmar sen blir jag så sjukt trött och får såå ont i magen/ryggen. Men som ni vet så är jag juh en ganska social människa och behöver träffa folk och vänner så jag gör det ändå och sover hellre lite mer sen. Har hunnit med en hel del mysiga fikor och middagar i veckan, tack! 
 
På sjukfronten (för er som undrar) så vet jag inte så mycket just nu... Tog ett beslut förra veckan att vi skulle spruta in cellgifter direkt in i magen... men för att kunna göra det så måste vi vänta på att magen ska vätskefyllas igen så dom kan sätta in nålen nånstans. Så vi får se lite vad och när det händer.... 
 
Ta hand om er!
Kraam ♥

Kommentarer

  • Veronica Lagerkvist säger:

    Hej Helena.
    Ville bara säga att jag tänker på dig och tycker att du är helt fantastisk. Alla borde se livet genom dina ögon och som du verkar göra. Din styrka, ditt mod och din glädje som du utstrålar får mig att inspireras att verkligen uppskatta och värdesätta varje dag. Förstår att du bär på mycket inombords... Tänker på dig... Stor kram till dig från mig/ Veronica Lagerkvist.

    2012-09-17 | 12:18:23
  • lena Hermansson säger:

    Styrke kramar till dej finaste Helena <3 kraam till dej i massor <3

    2012-09-17 | 13:26:02
  • Elin säger:

    Vill skicka en stor varm kram till Dig!
    Instämmer med Veronica, du inspirerar med ditt mod och din styrka. Helt outstanding!

    2012-09-17 | 20:57:50
  • Josefin säger:

    Skönt att du orkar med små korta stunder med vännerna <3 Förstår att det är frustrerande att inte orka det man vill =(
    Som jag skrivit många gånger innan, du är en underbar person <3 Kraam

    2012-09-19 | 20:26:41
    Bloggadress: http://jossebus.blogg.se

Kommentera inlägget här: