Helle

11/9

Kategori: Allmänt

Jag har aldrig riktigt förstått mig på sjuka människor som kan sova hur mycket som helst. Förrän nu.... det känns som att sova är min enda hobby just nu. Jag sover hela tiden.... Igår sov jag mellan 4-5 timmar i omgångar på dagen men hade ändå inga problem med att somna och sova hela natten. Min kropp orkar helt enkelt inte. 
 
 
Det jag gjorde igår var bland det jobbigaste jag någonsin gjort. Men antagligen mycket nödvändigt. 
Jag älskar er alla galna och snygga jobbarkompisar! NI betyder så otroligt mycket för mej. 
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Linda säger:

    Och vi älskar dig! Hoppas att du kommer förbi och säger hej när du har ork och lust! Även om det är jobbigt så måste du tänka på dig själv <3

    2012-09-11 | 11:15:27
  • Charlotte säger:

    Som jag sa igår Helena; jag är glad för din skull att du nu har fattat detta beslut även om det är jobbigt.

    Vi ses snart Underbara! ♥

    2012-09-11 | 20:14:29
  • Malin B säger:

    Glöm inte tänka på dig själv, du är viktigast!
    Stor Kram <3

    2012-09-11 | 22:26:47
  • Malin säger:

    Kram finaste!

    2012-09-12 | 09:57:35
  • Åsa säger:

    Blir så glad när jag gång på gång läser om dina underbara kollegor!! Även om jag inte känner dem så märker man hur skoj ni har tillsammans och att ni tillsammans har gjort fartvinden till vad det är idag. Jobbet må vara viktigt men du är ännu viktigare!! så tänk dubbelt så mycket på dig själv som vad du tänker på jobbet. Eller förresten....tänk helst bara på dig själv!!

    2012-09-12 | 21:27:31
  • Josefin säger:

    2012-09-13 | 21:18:32
    Bloggadress: http://jossebus.blogg.se

Kommentera inlägget här: