Helle

25/6

Kategori: Allmänt

Ny vecka, nya möjligheter.
 
Som många av er säkert redan förstått har min midsommar inte varit så bra. Fick nån typ av ångestattack och bara grät. Grät konstant i ett dygn typ... grät så jag inte kunde andas, grät så jag fick hjärtklappning.... ja typ så. Kunde inte prata med nån för då kom tårarna. Allt kändes bara så meningslöst.... jag blev faktiskt nästan lite rädd. Aldrig känt så innan. Som tur va så gick det juh över. 
På lördagskvällen när allt kändes bättre så bestämde jag mej för att jag inte kunde sitta hemma en kväll till.... Så jag mötte upp Ida och Malin och gjorde stan istället. Och det är jag så himla glad över att jag gjorde... Riktigt rolig kväll!
 
Ta hand om er.
Kraam ♥

Kommentarer

  • Susann säger:

    <3

    2012-06-25 | 12:18:38
  • Malin säger:

    Så glad du mår bättre!!!!
    KRAM

    2012-06-25 | 14:48:32
  • Lena Hermansson säger:

    Jätte många kramar till dej Helena <3 <3 <3

    2012-06-25 | 20:45:01
  • Charlotte säger:

    Snabba kast!
    Du vet att vi är många som räcker ut en hand, oavsett om det är för att torka en tår, ge en kram eller dansa i neon.

    All kärlek Underbara! ♥ Du är den starkaste jag känner!

    2012-06-25 | 21:33:49
  • Åsa säger:

    Hon den där Charlotte är inte så dum hon. Hon skriver många bra saker:) Lyssna på henne!! Blev så glad när jag såg bilderna på FB och såg att du verkade ha haft en kanonkväll på stan. Många kramar <3

    2012-06-27 | 17:54:40

Kommentera inlägget här: