Helle

16/6

Kategori: Allmänt

Haft en en helt okey vecka. Mycket att göra... Tyvärr pallar inte min kropp fullt upp hela tiden. Så har idag mått sådär... Feber och ont i hela kroppen. Har sovit typ heela dagen. Nu mår jag mycket bättre och som vanligt blir jag då rastlös ;) Men ska spendera kvällen hemma i soffan och försöka ta det lugnt.
 
I onsdags var jag bjuden på kvällsmat hos Lina. Mycket mysigt. Du är bäst vännen!
 
Igår vad jag på stan med Danne och sedan åkte jag till Hylte. Åt grillat med mamma, pappa och Malin. Sedan gick jag till Glasberget och kollade fotboll med Jennie och Jocke. Mycket bra dag och kväll!
 
Har väldigt svårt för att bara ta det lugnt och vara... men känner att jag måste lära mej det. Får helt enkelt inse att min kropp inte orkar som innan. 
 
Hoppas allt är bra med er?!
 
Kraam ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: