Helle

Sommartid

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Hur mår ni idag? Jag mår jättebra. Kvällen igår var väldigt blandad :) Hade sjukt skoj på förförfesten hemma hos mej. Vi käkade Thaimat och var som 3 fjortisar typ ;) Gick sedan vidare till en gammal jobbarkompis till mej... Var väldigt trevligt. Utgången var katastrof.... Jag var inne på Mårtenson i ca 2 minuter sen insåg jag att jag inte alls var sugen plus att jag inte hittade någon som jag hade gått dit med.... Så det blev tidig hemgång för mej. Men i det stora hela en himla bra kväll ändå.



Underbara Charlotte och Dan



Jag motionerade lite :)

Idag kommer min fina mamma in till mig! Vi ska ha en heldag med en massa skojigheter :)
Har ni haft en bra helg?

Kraam ♥

Kommentarer

  • Susann säger:

    Japp nu är jag här o mysigt har vi =)

    2011-03-27 | 13:27:20
  • Charlotte säger:

    Du är också underbar pumababen! ♥

    2011-03-28 | 18:53:33

Kommentera inlägget här: