Helle

28/7

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Allt bra idag?

Härlig dag det blev igår.... Låg och solade nästan hela dagen. Sedan blev det några små utflykter, var och köpte kött och hembakat bröd i Slöinge... besökte även en antikaffär.... Där hittade jag mitt höstprojekt ;) Köpa gamla grejer och göra om dom.... det är juh så himla skoj :)
Grillade den godaste entrecoten jag någonsin ätit på kvällen.... med hemma gjord potatissallad till det, grymt va det :) Mostorpsgård hette det där vi köpte de himmelska köttet.

Sedan åkte jag hem och skulle bestämma vad jag skulle göra på kvällen.... Träffa upp Danne och hans vänner i stan, eller åka ut till Frösakull och hänga med Jennie och dom och sedan Tylösand.... Det slutade med att jag stannade hemma istället :) Tantvarning på mig jag vet :) Men skönt va det!

Ha en bra dag!

Kraam ♥

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Gottegris! ... kommer entrecote från gris? :)

    Ses ikväll tanten!

    2011-07-28 | 09:44:25
  • Åsa säger:

    Låter härligt:) Jag letar också efter ett höstprojekt i form av ett vitrinskåp eller en skänk. Vi kanske ska ha en loppishelg ihop o leta fynd?

    2011-07-28 | 20:27:56

Kommentera inlägget här: