Helle

Söndag 14/8

Kategori: Allmänt

Ännu en helg förbi..... herregud vad snabbt tiden går!
I fredags efter jobbet så var vi i Ugglarp och firade mormor som fyllde 75 år. Mycket trevligt.... Blev en liten spontan utgång senare på kvällen :)
Igår så va det dags för tjejkväll.... Blandade goda drinkar och åt mycket god mat. En väldigt trevlig och mysig kväll...  Även fast jag inte var på mitt bästa humör direkt... Så när tjejerna gick in och dansade så bestämde jag mig för att gå hem istället... Behövde juh inte förstöra deras kväll med.

Nu har jag lagat pannkakor och kommer nog inte gå så jättelångt från soffan idag.... Det dåliga humöret sitter tyvärr i idag med så därför är det bäst att stänga in sig och bädda ner sig.

Hoppas allt är bra med er!
Kraam ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Tråk när humöret inte e på topp. Men hålller med om att tiden bara går. Nu e min sem slut. Snart ger ni er iväg... Inte alls avis... Grrr

    Kramen

    2011-08-14 | 19:30:37
  • Åsa säger:

    Låter som du haft ännu en trevlig helg:) Man behöver inte vara solstråle jämt, det är ok att vara ett litet ilsket åskmoln emellanåt.

    2011-08-14 | 23:07:03
  • ak säger:

    Gott med pannkakor ju :) Du skulle slagit en pling så hade vi kunnat muntra upp varandra. Fixat din hemtelefon ännu? ;)

    2011-08-15 | 12:53:55
  • susann säger:

    Hoppas det känns lite bättre idag.

    O bara 2 dagar kvar, så snart sitter vi o njuter på Bahia Feliz <3

    2011-08-15 | 15:52:54
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Hoppas du har det bra på din semester o att ni får sällskap av solen. Gjorde "tabben" att läsa detta senaste inlägget i jakten på ett nytt o såg ordet pannkakor. Varför?? Blev sjukt sugen på pannkakor!! Ahhhh...kan ingen komma hit o steka pannkakor till mej??

    2011-08-18 | 16:03:37

Kommentera inlägget här: