Helle

3/9

Kategori: Allmänt

Jag brukar inte ofta tycka synd om mej själv... men idag gör jag nästan det. Som ni säkert vet vid detta laget så  äter jag två olika morfintabletter. När jag skulle hämta ut nya nu i helgen så fanns dom inte. Inte på nåt apotek i hela Halmstad. Jag kan juh även säga att hon som jobbade på apoketet inte direkt va trevlig heller, hon verkarde tro att jag åt tabletterna för att jag tyckte de va skoj och inte för att jag har ont.
Hon va då tvungen att beställa dessa.... Så jag har det inte jätteskoj just nu. De tabletter jag har får jag endast äta 4/dag så har väldigt ont... Som tur är så kan jag sova ganska mycket.... Idag är jag inte direkt pigg på något. Hoppas verkligen att tabletterna kommer idag annars vet i fasen hur de ska gå att jobba imorgon.... 
 
När jag mår bättre lovar jag att berätta om världens bästa överaskning som mina underbara jobbarkompisar fixat till mej i fredags. 
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Susann säger:

    Jäkla tur du fick dina tabletter idag. Hoppas dom gör susen snabbt. Puss <3

    2012-09-03 | 18:30:53
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se
  • Frida säger:

    Krya på dig hjärtat hoppas verkligen din medicin kommer idag. Tänker på dig <3

    2012-09-03 | 19:24:47
  • Malin säger:

    Fan skandal att det inte fanns i hela stan!!
    Tänker på dig!!!

    2012-09-03 | 21:17:36
  • Jennie säger:

    Helt makalöst!! Hoppas du mår bättre snart... Massa kramar

    2012-09-03 | 21:34:44
  • Åsa säger:

    Skitapotek som inte har grejerna hemma!! Tycker dessutom att de borde vara lite trevligare mot sina kunder. Du knaprar ju inte morfin för skojs skull direkt. Haha....typ som i en godisaffär....."hej, jag skulle vilja ha gott o blandat morfin för hela pengen". Nä, sura apotekstanter klarar världen sig utan!! Hoppas du inte behöver vänta alltför länge på dem. Många kramar<3

    2012-09-03 | 22:51:45
  • lena Hermansson säger:

    Tänker på dej Helena,varje dag <3 du får inte ha ont. Kram

    2012-09-04 | 07:59:12

Kommentera inlägget här: