Helle

19/9

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Ikväll är första kvällen på säkert på veckor som jag är ensam i min lägenhet. Det känns både och... jag som brukar älska att vara själv och tända massa ljus och krypa upp i soffan. Men nu vet jag inte riktigt vad jag känner.... 
 
Idag fick jag äntligen träffa Charlotte på en lunch. Så härligt... mycket att ta igen om man säger så :) Tack för idag vännen!
 
Imorgon är det sjukan som gäller igen.... mitt andra hem ;)
 
Ha det bra och ta hand om er!
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Många gonattkramar från mig och Sanna. Vi tänker på dig hela kvällen och natten så du slipper vara ensam. Vill du kan jag slå en signal vid 04.00 när Sanna ska äta;) Hon har infört tidig frukost då till sin mammas stora förtjusning. Kram kram

    2012-09-19 | 22:20:57
  • Frida säger:

    <3 hoppas det går bra på sjukan idag min fina vän tänker på dig <3

    2012-09-20 | 09:55:58
  • Charlotte säger:

    Tack själv älskade vän!
    Jag längtar tills vi kan hänga nästa gång.

    Regniga höstkvällar med levande ljus är mysigt. Blir det ensamt så har du mig och Tony Soprano bara två kvarter bort. Vi kommer på stört!

    Hörs i helgen! Kram! <3

    2012-09-21 | 11:23:19
  • Josefin säger:

    Hoppas det går bra på sjukan <3 Kraam

    2012-09-21 | 21:01:31
    Bloggadress: http://jossebus.blogg.se

Kommentera inlägget här: