Helle

19/5

Kategori: Allmänt

Gud vad helgen känns lång när man har två extra dagar ledigt. Ganska så skönt :)
Personalfesten i torsdags va mycket trevlig. Go mat och härligt sällskap kan inte bli bättre! Känns bra att ha världens bästa kollegor måste jag säga :)
Vi spelade biljard.

Igår så skulle jag och eas testa det här med doktorsfiskar, tycker inte det var nån höjdare alls.... Va knappt några fiskar i karet och tror dom rörde mina fötter typ 5 gånger på en halvtimme.... Inte riktigt vad jag trodde det skulle vara. Men men nu har vi testat det.
Idag var jag och mamma och pappa på afternoon tea på pio country club. De fick det av mej i julklapp. Det däremot passade mej... så himla mysigt och gott. Hade kunnat sitta där i flera timmar till :)
Hoppas ni har en härlig helg?! Kraam ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: