Helle

3/2

Kategori: Allmänt

Hade en härlig dag igår. Började med en sväng på stan med Eas. Sedan köpte vi med oss fika och åkte till långasand och hälsade på farmor och farfar, mycket trevligt! Jag vet att ni läser detta så tack så jättemycket för igår ♥
När jag sedan kom hem så satte jag igång och tvättade och städade. Röjde som fasen.... höll på till långt in på kvällen. Men herregud så skönt det är idag. Känns som en helt ny lägenhet :)
Jag och Eas i solen :)



Mina nya älsklingar :)

Idag är en sån dag vi lika gärna kunde hoppa över. Har knappt sovit nåt inatt pga av ont i magen och illamående. Så har därför ställt in allt som jag hade planerat idag. Alla andra ska inte behöva lida för att jag mår dåligt är på dåligt humör. Jag ber om ursäkt för att jag ibland kan vara riktigt sur. Men är mest sur för att detta egentligen inte är jag och jag kan inte göra nåt åt det.... Känner juh inte igen mej själv. Jag är juh alltid glad och älskar att hitta på saker och umgås med folk. Men ibland går det bara inte.... Är tacksam för att jag har folk runt omkring mej som förstår detta och förhoppningsvis tycker om mej ändå.
Kraam ♥

Kommentarer

  • Susann säger:

    Klart alla tycker om dej, vem kan motstå liksom ;-)

    O sen fick ju vi föräldrar lite dottervård = gillas =)

    2012-03-03 | 19:22:57
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Malin säger:

    Håller med hon som skriver ovanför...

    AS snygga skor!! Vill ha ett par svarta!!

    2012-03-04 | 18:16:59
  • Malin säger:

    Och varför kan han inte va normal på ett enda kort???

    2012-03-04 | 18:46:15
  • Åsa säger:

    På nåt sätt är det mkt svårt att tycka illa om dig även om du själv tycker att du är sur. <3

    2012-03-04 | 21:42:36

Kommentera inlägget här: