Helle

6/1 - sjukstugan fortsätter

Kategori: Allmänt

Japp här ligger jag nerbäddad med 39 graders feber och mår pyton... Medan det för tillfället pågår en fest för min älskade mamma! Jag önskar så att jag inte skulle vara sjuk just nu.... Men är det något jag har lärt mej så är det att lyssna på sin kropp och när jag inte ens kan gå på toaletten utan att frysa ihjäl så tror jag att gå på fest inte är ett så bra alternativ.

Hoppas iaf att festen blir lyckad, jag är där med er i mina tankar ;)

Nu ska jag nog sova igen.

Kraam ♥

Kommentarer

  • lina säger:

    <3

    2012-01-07 | 02:24:57
  • Susann säger:

    Festen blev jättelyckad !

    Självklart saknade jag dej ... men som du säger, man ska lyssna på sin kropp. Så jag förstår dej helt o fullt.

    Hoppas du mår lite bättre idag, puss puss.

    2012-01-07 | 11:49:03
  • Malin säger:

    Ja den blev lyckad. Gött att ha kunna blåsa fru Westeborg !!

    Men vi saknade ju dig!

    Men självklart ska du lyssna på din kropp.

    Hoppas du mår bättre idag fina Helle!

    2012-01-08 | 09:39:57
  • Malin säger:

    Krya på dig <3

    2012-01-08 | 21:04:16
    Bloggadress: http://mallanbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: