Helle

17/2 - fredag

Kategori: Allmänt

Ännu en ledig fredag.... jag kan lätt vänja mig vid detta :) Började dagen med att hämta mamma som lämnat deras bil på service. Hade lite mysfrukost här sedan. Jag bjöd på nybakta scones.... väldigt gott!



Blev sedan en sväng på stan, då även pappa och eas kom hit. Mycket trevlig dag.

Nu har jag gjort mig fin inför helgen ;) Badat, rakat benen och allt sånt där. För imorgon bär det äntligen av till Helsingborg med världens bästa vänner. Jag är som ett litet barn dagen innan julafton, vill att det ska bli imorgon nu typ :) Det kommer att bli fantastiskt roligt och kanske lite galet, som alltid när vi träffas!

Ha en underbar helg!

Kraam ♥

Kommentarer

  • Susann säger:

    Frukost a´la lyx =)

    2012-02-17 | 20:33:59
  • Malin säger:

    Fan... Slog visst frukosten jag erbjöd henne... Hon valde rätt då mackan smakade illa pga mögel i smöret.. Ja ja...

    Låter sååå kul med Helsingborgs helg! Ha det bäst!

    Kram

    2012-02-17 | 21:07:34
  • Åsa säger:

    Ha så himla skoj i hbg nu:) Hitta på massa galenskaper!!

    2012-02-18 | 21:27:08

Kommentera inlägget här: