Helle

Onsdag 28/9

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Dagen igår gick bra.... fast jag verkligen avskyr att göra den där jäkla röntgen.... Men nu är det gjort. "Bara" att vänta tills svaret kommer... har ingen aning om när, kanske 1-2 veckor. Ännu en sak jag inte gillar... att vänta.... Men har juh knappt något val.

Annars var dagen igår faktiskt helt perfekt.... mys på stan med bästa mamma. På kvällen blev det mys, mys och mys.... ;) Mycket trevlig dag/kväll måste jag säga!

Nu ska jag snart iväg på jobb.... mår fortfarande inte så bra... ont i halsen och har nog fortfarande feber, men allt funkar med panodil och halstabletter. Vad gör man inte när kollegan ska iväg på annat :)

Ha en bra dag mina vänner!

Kraam ♥

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Hej min superhjälte:) Skönt att höra att det blev en bra dag trots allt. Håller med dig om att väntan och ovissheten är det värsta. Att bara gå runt och inte veta=väldigt mycket tankar som snurrar. Hoppas du får en bra onsdag.

    2011-09-28 | 10:09:15
  • Susann säger:

    Du om nån är värd allt mys i världen =)

    2011-09-28 | 12:32:17
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Malin säger:

    MYS!!

    2011-09-28 | 13:44:32
  • Charlotte säger:

    Du är världens bästa vän och kollega!

    Längtar till i morgon!

    2011-09-28 | 19:57:04
  • bernt säger:

    Susann håller med dig. Vilke tjej:

    2011-09-28 | 20:25:29
  • Malin säger:

    SV: Ja, men absolut.. Försökt styra upp lite med Ella men hon är så busy de helgerna hon är barnledig :( Vi hade ett e.v datum den 14:e, en fredag?! Hoppas din dag varit toppen Helle!! Kramar!

    2011-09-29 | 23:01:48
    Bloggadress: http://mallanbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: