Helle

Alltid dessa söndagstankar

Kategori: Allmänt

Jag lever ett bra liv och är oftast väldigt glad, har världens bästa familj och vänner. Älskar mitt jobb. Men ibland känns det som att jag skulle vilja byta liv, byta plats, ta en paus från allt. Ibland vill jag bara få andas lite. Jag vill kunna ligga i soffan en hel dag och bara kramas.... behöver känna mej behövd. Gå en långpromenad på stranden när det blåser som mest och komma in och värma sig framför en brasa.... bara få vara liksom.
Jag vet att många av dessa tankar dyker upp när det är nåt på gång.... och på tisdag är det återigen dags för röntgen.... Jag hatar att inte veta... jag hatar att bara vänta... Känns lite som att resten av mitt liv hänger på hur röntgenplåtarna ser ut. Det är inte okey.... vill inte vara så utlämnad. Lämna mitt liv i någon annans händer... Jag vill kunna ha makten att bestämma själv hur jag vill leva....

Lite av mina tankar denna dagen.... jobbigt att läsa, jobbigt att skriva.... men känns alltid lite bättre när man fått ur sig det.

Ha en trevlig kväll.... det ska jag försöka ha trots feber och massa tankar. Kraam ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    STOR KRAM till dig Helle! Finns inget man kan säga som hjälper eller är bra för stunden!

    Mina tankar finns hos dig, kommer tänka extra mycket på dig på tisdag! Hoppas du får en bra söndagkväll trots feber och skit! Krya på dig!! KRAMAR

    2011-09-25 | 15:53:45
    Bloggadress: http://mallanbee.blogg.se/
  • Frida säger:

    kraaaaaaam till dig min fina vän <3

    hoppas förskylningen och febern släpper snart.. puss puss

    2011-09-25 | 20:59:10
  • pippi säger:

    Du ska veta att jag tänker varje dag på hur Du mår och följer Din blogg som är fantastisk. jag förstår att Du blir frustrerad över att inte kunna bestämma om Ditt liv. Men Du ska veta att det Du skriver hjälper många andra, om det nu är till någon hjälp för Dig.Lycka till i morgon.

    2011-09-26 | 11:45:41
  • Josefin säger:

    En stor KRAM till dig Helle ♥

    Hoppas febern ger med sig så du snart får känna dig lite piggare igen! Kramis

    2011-09-26 | 20:42:55
    Bloggadress: http://josefin-skriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här: