Helle

Måndag 24/10

Kategori: Allmänt









Lite mysiga bilder från helgen!

Idag har jag varit ledig. Började dagen hos frisören sedan var jag och fick fotvård. Efter det gjorde jag lite ärenden. När jag kom hem så bakade jag bröd :) Måste juh skryta lite för det blev så himla gott. Gjorde med dinkelmjöl, morot, solrosfrön och linfrö....



Förövrigt så är jag helt fast i wordfeud nu.... måste juh ha nåt att göra på kvällarna när man är ensam. Man vänjer sig lätt vid att ha sällskap.....

Kraam ♥

Kommentarer

  • Susann säger:

    Åh va gott det ser ut :)

    2011-10-24 | 18:40:18
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Malin säger:

    Låter som du haft en helt fantastisk dag och helg :) Wordfeud är så beroende så det är inte klokt, lägg till mig om du vill ;) (mallanbee)



    KRAM

    2011-10-24 | 20:54:57
    Bloggadress: http://mallanbee.blogg.se/
  • Malin säger:

    Ser mumsigt ut!! Nu sover lillan så nu kan jag söpa dig... IGEN!

    2011-10-24 | 21:11:55
  • Åsa säger:

    Har inte vågat ladda ner wordfeud än för känner jag mig själv rätt så kommer jag fastna....rejält!!

    2011-10-27 | 23:02:15

Kommentera inlägget här: