Helle

Helgen snart slut

Kategori: Allmänt

Men oj vilken härlig dag det var igår... Som jag skrev så mötte jag upp tjejerna för lunch på Harrys... Skoj att vi alla fyra kunde ses... Mycket skratt och skvaller ;) Precis som det ska vara! Nu längtar jag ännu lite mer till vår tjejweekend i Malmö.... men snart är det dags! Jag och Jennie fortsatte med att gå i affärer en stund... Mest Jennie som shoppade denna gången :)

När jag sedan kom hem blev det en powerwalk utmed Prins Bertils Stig.... hann precis innan skitvädret med regn, åska och blixtrar kom.... Tur det! På kvällen blev det Fast and Furious 5 på bio. Faktiskt riktigt bra va den.


Bild lånad från SF

Ha en toppen söndag! Kraam ♥

Kommentarer

  • jennie säger:

    Det var verkligen trevligt igår =) Nöjd med alla köp är jag med =) Längtar till Malmö nu det ska bli mysigt =) Hoppas du har en trevlig dag idag. Vi hörs puss kram

    2011-05-15 | 17:00:03
  • Frida säger:

    Hej =)



    jag va med och såg fast five igår den va riktigt bra faktiskt =)



    åh en tjejweeken i malmö låter super =) hoppas ni får jätte trevligt..



    kramkram

    2011-05-15 | 23:42:30
  • Susann säger:

    Och nu är det måndag o vi väntar på nytt inlägg =)

    2011-05-16 | 21:05:22
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: