Helle

Hej!

Kategori: Allmänt

Har fått lite skäll att jag inte uppdaterar.... haha... Tröttnade väl lite men om ni nu är så nyfikna på vad jag hittar på så måste jag juh fortsätta skriva :)

Mår väldigt bra just nu är inne i en bra period, det händer mycket skoj och jag bara flyter med! Fast idag är en lite seg dag.... Blev bjuden på 3-rätters igårkväll och drack en massa vin och goda drinkar till det. Hade en sjukt rolig kväll... Tack Dan och Anna-Karin för ert fantastska sällskap :) Älskar spontan kvällar och nu vet vi juh att det går snabbt att åka från Helsingborg till Halmstad... nånstans att sova hittar man juh alltid eller hur A-K? ;)

Dagen idag har spenderats på Harrys med Lina och Hanna alltid lika mysigt.... Taack!

Meningen var att jag skulle hem till Lina ikväll men min kropp orkar fasen inte.... så är det när man börjar bli gammal. Så blir en lugn kväll i soffan med en bra film tror jag allt....

Ha en riktigt trevlig kväll alla underbara människor.
Kraam ♥

Kommentarer

  • susann säger:

    Äntligen !!!



    Ja en film i soffan är inte helt fel det heller =)

    2011-03-19 | 20:13:32
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Kul med uppdatering =)

    Hoppas du haft en mysig slappekväll

    Tack för lunchträffen tidigare idag.

    2011-03-19 | 23:37:44
  • Anna-Karin säger:

    tack själv för en otroligt rolig och spontan kväll i fredags. Hmmm gällande sovplats.. min sängplats blev ju upptagen så nöden har ingen lag.. eller.... ;)

    ha ha

    2011-03-21 | 09:46:35

Kommentera inlägget här: