Helle

Ganska bra dag ändå

Kategori: Allmänt

Har inte alls mått så dåligt som jag trodde idag.... skönt! Men man ska inte ropa hej än...... Tror faktiskt att jag är den enda som faktiskt tycker om att det regnar just nu, ganska skönt att bara ligga inne framför tv:n då!

Igår hade jag trevligt besök som livade upp kvällen, alltid skoj med spontanbesök :)

Idag har min fina mamma varit och hälsat på, käkat go lunch hemma hos mej, var även och hämtade ett paket från Nelly med lite godbitar som jag beställt.... Ska visa senare :) Vi "råkade" visst även åka en sväng till Skopunkten. Dom som säger att man inte blir glad av att shoppa har heeelt fel ;)

Sitter nu i soffan och dricker nyponsoppa, nåt som faktiskt går bra att äta/dricka när man mår illa.

Hoppas allt är bra med er?

Kraam ♥

Kommentarer

  • susann säger:

    Shoppa är bra medicin. O va gör man när bilen liksom drar sej mot skopunkten ... är ju bara o följa med =)

    2011-03-10 | 21:14:21
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Håller med om att lite shopping hjälper mot det mesta och lite till. Jag tror att alla skoaffärer har en stor magnet gömt någonstans. Så att man dras dit bokstavligen. Hoppas det blev nåt trevligt inköp o att Nelly paketet var som du hade tänkt dig. Skönt att höra att du mår förhållandevis bra. Kram på dej<3

    2011-03-10 | 21:54:17
  • Malin säger:

    Ja jag håller också med. Shopping är bra!

    Hoppas det håller sig som nu.

    Här är det jobb helg.. ja för din mor med ju..

    Trevlig helg på dig!!

    Kram

    2011-03-11 | 08:53:00

Kommentera inlägget här: