Helle

Blir så arg

Kategori: Allmänt

Idag har jag bråkat och skällt på barnmorskemottagningen här i stan. Jag fick en kallelse hem att jag skulle gå på cellprov. Trots att jag har ringt ett antal gånger innan och sagt att jag inte behöver det. Så nu blev jag riktigt arg och ringde och sa att jag faktiskt tycker att det är väldigt dåligt att de skickar kallelser hela tiden. Hon lovade att hon skulle fixa det denna gången... men det tror jag på när jag ser det. Inte ofta jag blir arg på folk så men nu kunde jag jag inte låta bli......

Till en bra sak då.... :) Tycker faktiskt att facebook och mail är så himla bra... vad skulle jag gjort utan det. Så härligt att få mail och kunna spionera runt.... eller vad säger du A-K? ;) Känns som att de som bor långt bort ändå är nära och det värmer! Taack!

Nu ska jag tvätta en massa tvätt... sådär skoj men ett måste!

Ha en bra fredag!

Kraam ♥

Kommentarer

  • susann säger:

    Bra att du bet ifrån ... Fattar inte va det är dom inte förstår ....

    2011-03-11 | 18:43:42
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Malin säger:

    Har dom noll koll??! Bara säg ifrån!

    2011-03-12 | 16:29:14
  • Anna-Karin säger:

    Facebook och mail är hur bra som helst (sms oxå)hehe

    Känns som du är mycket närmare dessutom, du är guld värd vännen. Bamse kraaaaam

    2011-03-14 | 10:53:57
  • Josefin säger:

    Jobbigt att de inte har koll =( Jisses att man ska behöva bråka om en sån sak. Hoppas de lyssnade på dig nu och fixade det!



    Facebook och mail är toppen!! =)



    Kramis

    2011-03-14 | 16:25:30
    Bloggadress: http://josefinskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här: