Helle

Varför?

Kategori: Allmänt

Hur blev det så här egentligen? Varför händer det just mig?  Det var inte så här jag hade planerat att mitt liv skulle bli..... Alla dessa jobbiga beslut som måste tas. Allt och alla man måste ta hänsyn till.... Just nu kokar det snart över känner jag.... orkar inte med all skit som händer. Vissa dagar är riktigt jobbiga... Känner att jag vill vara själv och när jag väl är själv så blir jag ledsen. Varför kan det inte bara vara enkelt? Det enda jag vill är att må bra och vara lycklig är det för mycket begärt?

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Nej det är verkligen inte för mycket begärt att vilja må bra och vara lycklig <3



    Får en tår i ögat och önskar så att jag faktiskt kunde göra något så det blev bättre...



    Ord känns så små...men vill att du ska veta att jag tänker på dig.



    KRAM

    2011-06-02 | 21:21:07
    Bloggadress: http://josefinskriver.blogspot.com
  • Malin säger:

    STOR KRAAAAM till dig Helle!!!!!!

    2011-06-02 | 21:45:30
    Bloggadress: http://mallanbee.blogg.se/
  • Malin säger:

    Nä är inte för mycket begärt. Är alla människors rätt. Fattar inte varför det ska finnas såna skit sjukdomar. Men är väl inte meningen att man ska förstå. Hur kan man....?!

    Du ska leva livet nu o inte tänka på massa olika beslut som ska tas.

    Smärtar mig att du fått detta, tycker om er alla så i er fina familj. Önskar av hela mitt hjärta att jag kunde görna nått.



    Finns inte ord för detta..

    All we have is now...



    Kram

    2011-06-03 | 00:26:24
  • Susann säger:

    Ja man vet inte va man ska säg... j..la skitsjukdom !!!



    Älskar dej, vännen <3

    2011-06-03 | 18:45:24
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Det är så mycket man ska behöva acceptera. Livet är orättvist och vi kan inte göra något åt det. Bara försöka tänka på de små sakerna som kan få dig att le lite. Sen pekar vi finger tillsammans mot allt vad cancer heter.

    2011-06-04 | 23:32:57
    Bloggadress: http://livmordet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: