Helle

Måste helgen ta slut?

Kategori: Allmänt

Här kommer lite blandade bilder från helgen :)


Grille hos Jennie och Jocke i fredags


Jocke och Peter


Härligt med sol


Fina Lina


Mys med god mat


Stilige Eas


Eas och hans dejt Emma


Blev bjudna på lucnh hos mormor och hjäpte henne med lite saker

Det var lite av vad min helg har bestått av. Allt vill jag inte visa bilder på ;)
Har varit en väldigt härlig helg.... Är så glad att jag har så fina vänner och familj som gör att jag tänker på annat och har roligt!

Kraam ♥

Kommentarer

  • Lina säger:

    Bästa helgen på länge, man blir så glad av att umgås med sina underbara vänner! Synd att balkonghänget inte varade längre bara =) Puss

    2011-06-06 | 20:53:11
  • Susann säger:

    Blev ju nästan lite nervös att du skulle lagt ut min "springbild" ... hahaha...

    2011-06-07 | 07:42:22
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Malin säger:

    Ser så härligt ut!!

    2011-06-07 | 09:34:36
  • Åsa säger:

    Vilken härlig helg. Jag ville inte heller att den skulle ta slut men det gjorde den tyvärr. Hoppas du får en bra fortsättning på veckan. Kram

    2011-06-08 | 07:37:50
  • pippi säger:

    Snälla Helle , lägg ut "springbilden" av Susanne.

    Ha det bra ! p.s tror inte att ostindiska kompaniet är med denna gången.

    2011-06-08 | 22:32:45

Kommentera inlägget här: