Helle

Underbara helg

Kategori: Allmänt

Hej!

Hur mår ni? Jag har haft en toppen helg :)

I fredags var jag ute och åt med Jennie, Jocke och Jonas. Ida mötte även upp senare... Mycket trevlig kväll :)

Igår var jag uppe tiiiidigt, mitt tåg gick 7 ner till Helsingborg och där mötte jag upp Anna-Karin och vi tog oss ut till Ven. Där hyrde vi cyklar och hela dagen bestod av cykling, solning och badning :) Hur härligt som helst. Underbart sällskap och man kände sig riktigt avslappnad! Att cykla runt på den ön är något jag verkligen rekommenderar, en annorlunda skoj grej att göra!

Var hemma vid sju... då va de bara att göra sig iordning och cykla bort till Westmansgatan där det var grillfest... Mycket trevligt med härligt folk! Sen blev det även en sväng in till stan.... Det var så himla mycket folk på uteserveringarna... nästan lite för mycket alltså...  Men vi hade skoj ändå. Hann tillochmed dansa lite.... :)

Idag blir det häng med lillebror, ska käka lite gott och sedan gå på bio ikväll. Mysigt!

Har inte tagit några bilder alls i helgen... lite dåligt jag vet... Men jag har planerat att köpa ny telefon med en BRA kamera i... just nu är jag jag alldeles för bekväm för att ha med både kameran och telefonen hela tiden. Så jag lovar bilder kommer :)

Kraam ♥

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Åhåå! Fullspäckad helg minst sagt!

    Vill höra mer i morgon.. :)

    2011-07-17 | 18:20:39
  • Åsa säger:

    Håller med Charlotte, fullt upp med massa trevliga och roliga saker. Hoppas filmen var bra. Jag har förresten fått tag på ett stycke skoj skvaller så jag får nog slå en signal senare. Ha en bra dag:)

    2011-07-18 | 07:39:07
  • Anna-Karin säger:

    Stort tack för en super mysig lördag vännen. Glömde ju bort att fota så har bara 2st bilder på getterna haha

    Puss & kram <3

    2011-07-19 | 10:23:47

Kommentera inlägget här: