Helle

Soool

Kategori: Allmänt

Ja idag ser det faktiskt ut att bli en fin dag... och den ska isåfall spenderas på stranden hade jag tänkt :) Först hade jag tänkt vara trevlig och baka och bjuda mina föräldrar på fika, men eftersom vädret är så fint så våldgästar jag nog dom i Ugglarp istället ;) Baka kan jag göra när det regnar.... :)

Gårkvällen var väldigt trevlig, blev en liten raodtrip till Varberg. Där blev jag bjuden på god sushi och sedan lite filmmys! Vardagslyx ;)

Ha en härlig solig dag! Kraam ♥

Kommentarer

  • susann säger:

    Ja du är så välkommen !

    2011-07-27 | 10:28:25
  • Charlotte säger:

    Måste-höra-mer-om-sushin-i-Varberg-lady!



    Ses i morrn, jag ska ha finkläder på mig.

    2011-07-27 | 16:12:21
  • Åsa säger:

    Äntligen lite sol på näsan:) Är lite nyfiken på din road-trip;)

    2011-07-28 | 20:24:26

Kommentera inlägget här: