Helle

Herregud

Kategori: Allmänt

Börja INTE att dricka alkohol för tidigt på dagen om du inte kan sluta.... Glömmer du även av att äta bra mat så lovar jag att det INTE blir en rolig kväll....  Det slutar med att du får gå hem och kräkas en hel del... även ett stort köttsår på knät.... även kallad fjortisfylla ;) Japp det var min dag igår.... Hade sjukt skoj på dagen ute på afterbeachen men önskar att jag gick och la mig när jag kom hem efter den.... Förlåt mina vänner för igårkväll :) Sånt kan juh faktiskt hända vem som helst... eller? ;)

Idag har jag inte gjort mycket... spenderat dagen i soffan. Tur att jag har semester och vädret har varit dåligt idag!

Hoppas allt är bra med er?
Kraam ♥

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Vi har alla varit där nån gång ;)

    After beachen var grym, längtar till den 6e då vi står där igen.

    2011-07-24 | 20:50:21
  • susann säger:

    Alla har varit där o alla kommer o komma dit igen =), så e de bara !!

    Gott med en slappesöndag ibland !!

    2011-07-25 | 07:24:33
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Charlotte säger:

    Ta hand om dig hjärtat! :)

    2011-07-25 | 10:44:51
  • Malin säger:

    Håller med Suss....

    2011-07-26 | 09:04:26
  • Åsa säger:

    Hahaha....sötis!!! Tur vi gick hem och la oss istället för att göra stan osäker. Har du slängt grässtrået på spegeln? Saknar dig redan!

    2011-07-26 | 23:08:46

Kommentera inlägget här: