Helle

7/2 2011

Kategori: Allmänt

Today-Sad


Bild lånad från
http://vi.sualize.us/

Idag är ingen bra dag. Var knappt att jag kom upp ur sängen imorse men på något sätt tvingade jag mig själv. Är väl konstigt, jag har verkligen haft en underbar helg och så kommer detta bakslag. Kanske är just det att verkligheten hinner ifatt? Idag är en sån dag när jag hatar att vara trevlig och se glad ut inför alla, vem försöker jag lura egentligen? Mig själv känns det mest som ibland.... Är så mycket som snurrar i mitt huvud så snart blir jag galen. Tycker att livet är så fruktansvärt orättvist och jag blir så arg. Ibland undrar jag vad jag egentligen kämpar för? Mitt liv och mina drömmar är förstörda och jag ska fortsätta som inget har hänt? Är det verkligen så det ska vara? Man känner sig helt maktlös som att man står och tittar på och inte har något att säga till om.
Det är juh mitt liv det handlar om jag borde få bestämma hur jag vill leva det..... eller?

Som jag har sagt innan så skriver jag inte detta för att ni ska tycka synd om mig. Utan för att få det ur mig på nåt sätt.

Kommentarer

  • Susann säger:

    Puss o kram till dej, hjärtat! Önskar som vanligt att jag kunde göra nåt...

    2011-02-07 | 16:53:58
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Lina säger:

    =( älskade vän

    2011-02-07 | 17:02:14
  • Josefin säger:

    Inga ord räcker till...skickar en stor KRAM och tycker det är bra att du skriver och får det ur dig <3

    2011-02-07 | 17:29:28
    Bloggadress: http://josefinskriver.blogspot.com
  • Emmy säger:

    <3

    2011-02-07 | 18:45:20
  • Åsa säger:

    Hade oxå velat göra nåt men vet inte vad. Tycker du är modig som vågar skriva om det och få ur dig det, lite grann av det iaf. Saknar dig o tjejerna redan. Många kramar till dig min ängel.

    2011-02-07 | 21:42:56
  • Malin säger:

    Finner inga ord......ledsen..

    <3

    2011-02-07 | 21:52:35
  • Frida skoglund säger:

    Man får känna sig deppig arg frustrerad ledsen sur mm det är bara bra att bli det... Det ge en ny kraft att orka.. Du är en kämpe med en ängels tålamod.. <3 kram

    2011-02-07 | 23:14:10
  • Charlotte säger:

    Bästaste, underbaraste Helena. Bara skriv, skriv, skriv allt du tänker och vill få ur dig. Vi är många som lyssnar och vill stötta!



    Jag har saknat dig så! Vi ses på tisdag!

    Kramar i massor!

    2011-02-10 | 13:29:57

Kommentera inlägget här: