Helle

17/2 2011

Kategori: Allmänt

Hej alla fina :)

Allt bra idag? Här händer inte så mycket, rullar på som vanligt!
Idag efter jobbet så skulle jag va duktig att gå och handla i en affär som ligger längre bort bara för att få motion samtidigt. När jag kom dit så byggde dom om.... så jag fick snällt gå in till stan och handla där. Men jag fick juh motion iaf :)
Ikväll ska jag packa och fixa inför helgen. Jag åker till Göteborg imorgon och stannar till söndag! Ska bli jättetrevligt!

Kraam ♥

Kommentarer

  • Josefin Bengtsson säger:

    Hehe va typiskt med affären, men alltid gott med lite motion =)

    Mys med Gbg, blir det hotell eller ska du till vänner?

    Kramis <3

    2011-02-18 | 07:59:46
    Bloggadress: http://josefinskriver.blogspot.com
  • Malin säger:

    Ha det så kul i Götet!!

    2011-02-18 | 08:55:52

Kommentera inlägget här: