Helle

14/2 2011

Kategori: Allmänt


Bild lånad från http://vi.sualize.us

Hej!

Hur mår ni? Jag börjar må bättre, men kan säga att helgen inte har varit rolig. Usch behöver nog inte säga mer än så..... hoppas verkligen att det är över för denna gången.

Idag har jag ändå försökt att göra lite saker (jag blir galen av att bara ligga still och må dåligt) Var faktiskt en sväng på Gekås, var inget folk alls. Så härligt det är att gå där då. Det är faktiskt lite som terapi :)
Sen har jag plockat här hemma och lagat mat. Satte mig nu i soffan med en massa tända ljus. Har man ingen att dela alla ♥ dag med så får man göra det bästa av situationen.

Hoppas att ni har haft världens mysigaste dag och tar tillvara på alla och allt som ni tycker om. Kanske dags att säga en extra gång att man tycker om någon?

Kraam ♥

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Hej söta!

    Bra att du är på fötterna igen. Du har gjort ett oerhört bra jobb när jag har varit borta. Du har skrivit in 49 stycken elever! Det är helt otroligt!

    Jag saknar dig massor men vi ses snart.

    .. nu ska jag börja tala om för alla hur mycket jag tycker om dem och jag börjar med dig! ♥

    Kram hjärtat!

    2011-02-14 | 19:05:18
  • Susanne Davidsson säger:

    Skönt att höra att du känner dig bättre efter behandlingen.

    Vill ge dig en stor alla hjärtans dags kram,

    mysigt med tända ljus och shopping i Ullared är ju inte det sämsta./Susanne

    2011-02-14 | 19:58:50
  • Anna-Karin säger:

    Jag tycker om DIG söt <3

    2011-02-15 | 09:20:54
  • Ullis säger:

    Tänkte bara säga att jag eller vi tänker på dig, har inte träffat dig på länge så har inte haft möjlighet att säga det till dig! En allahjärtansdag kram från oss en dag försent <3

    2011-02-15 | 13:22:45

Kommentera inlägget här: