Helle

11/2 2011

Kategori: Allmänt

Så va andra gången gjord igår. Gick bra och bästa Danne var med mig som sällskap! Efter behandlingen käkade vi god lunch på Wild west. Sedan blev det en liten powernap för mig. Efter det ett par timmar på jobbet..... Nu har jag en helg framför mig som jag inte ser fram emot, må illa och va trött heeela helgen. Jaja får hoppas den går fort iaf. Efter regn kommer solsken?

Hoppas att ni får en härlig helg!

Har glömt att säga att denna helgen har jag bytt ut Beverly Hills mot Dallas.... får se hur det blir ;)

Kraam ♥

Kommentarer

  • emmy säger:

    Jag älskar Beverly hills! Har du alla avsnitt? Hoppas du mår bättre snart! Kram!

    2011-02-11 | 11:14:16
  • Malin säger:

    Efter regn KOMMER solsken. <3

    Hejar på dig!

    Kram

    2011-02-11 | 11:53:01
  • Charlotte säger:

    Världens finaste jobbarkompis är du! Du tänker på allt annat än dig själv! Håll ut! Efter snö kommer alla risktvåorna. :)

    KRAM!

    2011-02-11 | 16:56:00
  • Josefin säger:

    Hoppas biverkningarna är snälla mot dig, så gott det går <3

    Dallas va längesedan man kollade på hihi =) Uppdatera om hur du tycker det är ;-)

    Kramis

    2011-02-11 | 17:53:09
    Bloggadress: http://josefinskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här: