Helle

Söndag!

Kategori: Allmänt

Hej!
Hur har er helg varit? Jag har haft en jätteskön helg... Jobbat lite... sedan mest varit hemma och fixat. Har juh saknat min lgh när jag var borta :)

Dagen idag började sådär... min dator la av helt... helt stendöd :( Fan alla mina bilder tänkte jag... men som tur är så finns det en på pappas jobb som tror att han kan hjälpa mej... det är juh ca 3 år av bilder...
Så nu har jag varit och köpt en ny dator och en så länge så älskar jag den :) Min nya älskling ;)
Även telefonen är knäpp... jag kan tydligen inte ta emot alla mess.... så jag får väl köpa en ny telefon med... Typiskt att allt händer samtidigt!

Har iaf hunnit med en mysig fika och promenad med Hanna idag... var mycket mysigt! Fast vi blev dyngsura på promenaden :)

Ha det bra! Kraam ♥

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Ojdå, trodde bara att din dator hade en dålig dag, inte att den la av för gott:(. Hoppas det löste sig med bilderna.

    2011-08-30 | 15:03:45

Kommentera inlägget här: