Helle

Uteserverings premiär

Kategori: Allmänt

Igår var det äntligen dags att inviga uteserveingen i stan.... Åhhh vad mysigt det är, men ganska kallt än så länge :)

Jag bjöd Eas på middag för att han fyller år imorgon (jag har så dålig fantasi kom inte på nåt att köpa till han) Middag och några öl.... vi hade himla trevligt måste jag säga. Kul när annat folk också dyker upp :)

Idag har vi varit och inhandlat skor till Eas. När han åkte hem så gick jag ut en lång promenad i solen.... nu ska jag sätta mig på balkongen och dricka kaffe, härligt!

Har ni en bra helg? Min fortsätter att vara bra.... Måste säga att jag är ganska nöjd med tillvaron just nu. Njuter och tar tillvara på dagarna, precis som det ska vara! Har man en positiv inställning så blir det oftast så också!

Kraam ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Låter underbart!

    2011-04-02 | 21:07:54
  • Josefin säger:

    Låter hur härligt som helst =)

    Skönt att våren är på g =)

    Din positiva inställning har smittat av sig på mig med nu, tack för det =)

    Kramis

    2011-04-03 | 08:49:53
    Bloggadress: http://josefinskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här: